1. Przygotowanie
    • Sprawdzamy zdolność eksportową produktów.
    • Definiujemy cele targowe - „Co chcemy osiągnąć poprzez uczestnictwo w targach?”
    • Wybieramy rynek, na którym chcemy się wystawić. (WEI)
    • Dokonujemy wyboru konkretnej wystawy. (WEI)
    • Kontaktujemy się z koordynatorem polskiego wystąpienia. (WEI)
    • Zbieramy informacje o rynku i wystawie. (WEI)
    • Sprawdzamy możliwości refundacyjne. (WEI)
    • Sprawdzamy nasze produkty, certyfikaty i aprobaty techniczne na dany rynek.
    • Ustalamy wstępny budżet na daną wystawę.
  1. Planowanie
    • Ustalamy w firmie osobę odpowiedzialną za przygotowanie do wystawy i kontaktu
      z WEI.
    • Dokonujemy rezerwacji stoiska u koordynatora polskiego wystąpienia. (WEI)
    • Analizujemy środki reklamowe, możliwości wysyłki eksponatów.
    • Wstępnie planujemy pobyt na wystawie. (WEI)
  1. Faza przygotowań
    • Ustalenie lokalizacji. (WEI)
    • Wybór zabudowy stoiska. (WEI)
    • Wyposażenie stoiska – projekt, grafika, elementy dodatkowe, itp. (WEI)
    • Obsługa stoiska.
    • Transport eksponatów. (WEI)
    • Kontakt z potencjalnymi odbiorcami.
    • Poszukiwanie potencjalnych gości.
    • Szczegółowy plan kosztów: powierzchnia, opłaty obowiązkowe, media, zabudowa, tłumacz/hostessa, catering na stoisku, upominki reklamowe, spedycja targowa, koszty podróży i pobytu przedstawicieli firmy. (WEI)
    • Wypełnienie wniosku o refundację. (WEI)
    • Szczegółowe planowanie podróży: rezerwacja biletów lotniczych, hoteli, pomoc wizowa, transfery, itd. (WEI)
  1. Ostatnie przygotowania
    • Sprawdzamy plan udziału i podróży. (WEI)
    • Szkolenie obsługi stoiska.
    • Przygotowanie materiałów informacyjnych i reklamowych. (WEI)
    • Zestawienie dokumentacji – zgłoszeń, zamówień, faktur i płatności. (WEI)
    • Przygotowujemy formularze – notatki z rozmów z odwiedzającymi, formularze zamówień.
    • Wysyłka zaproszeń do istniejących i potencjalnych klientów.
  1. Na miejscu
    • Kontakt z polskim koordynatorem wystąpienia (WEI).
    • Aranżacja stoiska. (WEI)
    • Przygotowanie eksponatów do prezentacji. (WEI)
    • Rejestracja. (WEI)
    • Wdrożenie personelu.
  1. Podczas targów
    • Obserwacja wystawy, wnioski dotyczące wystawy, spektrum wystawców, potencjału odwiedzających, organizacji targów, obecności konkurencji.
    • Kontakty z odwiedzającymi.
    • Udział w imprezach towarzyszących – bankiet, seminaria, konferencje i prezentacje.
    • Rozmowy handlowe, negocjacje. (WEI)
    • Raporty dzienne, analiza wraz z personelem stoiska.
  1. Po targach
    • Odpowiedzi na zapytania klientów.
    • Pielęgnacja potencjalnych kontaktów handlowych.
    • Informacje w mediach i na stronie www.
    • Rozliczenie i sprawdzenie budżetu.
    • Sprawozdanie i rozliczenie refundacji.
    • Podsumowanie wystawy – realizacja założonych celów.
    • Wyciągnięcie wniosków.

Więcej informacji na temat targów i wystaw uzyskacie Państwo na stronie internetowej

Polska Izba Przemyslu Targowego - Targi wg UFI


targi i wystawy